19.07.2017 г.

"Тюркоаз в кутия"

Има  една дама, която колекционира мои нещоправения . Мине , не мине, тя измисля нещо и  така "поддържа огънчето", в случая -на декупажната ми страст!
Тази кутия е за шивашките джунджурии на дъщерята. В комплект , с текстилно цвете-събирач на разпилени карфици, така де, игленик  :) !!!


 Идеята беше да е с дантела и синьо, морско нещо... понеже дъщерята живее до голямата вода. Добре, обаче открих салфетка със сини цветя и оризова хартия, с много любим мотив! Засърбяха ме ръцете и се получи  една винтидж композиция, която  много ми легна на сърце, оказа се и на поръчителката!Така временно отложихме морето :)! Цветето "се надипли" в близки тонове, за да се сприятели с кутията и комплектът е налице:


Ето и композицията, отблизо:


Средствата са обичайни- дървена кутия, шкурена, грундирана и облечена в оризова хартия, с добавените сини цветя, от венеца, в  салфетката, препасан с дантела и доволно лакирана с матлак. Целият процес включва кракле, слоеве акрилни и антични бои, отвиване /завиване на 
болтчета и накрая полиране с восък.


Игленикът е по-скромен, откъм материал, но по-шареничък!В оформеното цвете , от различни парчета изкуствен текстил, се намърда едно ваталинено, пухкаво топче, обвито в подходящия цвят и декорирано с черни мъниста, за кеф, на карфиците!


Това е от мен! Връщам се към хартиите, а на Вас пожелавам приятен юлски ден!!!

4 коментара:

  1. Биси, разбирам я жената ьащо колекционира твои нещица - кои не би желал ежедневно да се радва на такива красоти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сърдечно ти благодаря, Кат, винаги намираш начин да ме извисиш" :) !!!

      Изтриване
  2. Една от ужасно любимите ми цветови комбинации, която никога не ми омръзва. Прекрасен проект!Как да не му се иска на човек да я отвори и да се захване да шие нещо...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, наистина , има нещо много притегателно в тази комбинация!Благодаря за гостуването!

      Изтриване