30.03.2013 г.

"Ментовата" авантюра../ "Mint "adventure..



Тя е далеч от мен...въпрос на километри.Познаваме се само виртуално...въпрос на време.Но вдъхновението,което даде завършен вид на тази работа,започната отдавна,определено идва от нея.Miss Emerald,с празничното си предизвикателство!

Идеята за кошница е отпреди,елате тези дни на гости и ще знаете защо,но ми беше нужна глътката свежест,с която да продължа...Е,тя е от Смарагдовата мис!
И фотовдъхновение №1.

Има един "препъни камък"-цветовете не са съвсем същите,но навън е много зимна светлината,така че ,моля за снизхождение!
Защо е в зелено,стана ясно,а защо "авантюра"?...Тази дума витае наоколо...някои вече са на "мястото на събитието"-
гостувайте на Being shMe!!
От години вече,не твърдя ,че съм авантюристка,но презглава се втурвам тук, в АВАНТЮРАТА!!!Колкото повече,толкова повече,нали?Днес тези две дами оцветиха настроението ми и съм им благодарна!!!
Ако зарадвам и двете,значи "втурването "си заслужава!Е,и всички вас,също!
Лека вечер и благодаря за посещенията!
А с още една шепа вдъхновение-и в
-4CCC#135-Easter
-Hanna&Friends#168-Ostern/Frulling
-Tuesday Throwdown#140

6 коментара:

  1. Колко е хубава твоята "Ментова авантюра"! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Нямах си кошничка, а ти ми поднесе и то не каква да е - ами специална - с дъх на мента и добро. Освен това си я напълнила с питка от много обич,бутилка отлежал приключенски дух и домашно приготвени по специална рецепта приятелски усмивки. Благодаря ти от сърце за тази вдъхновяваща красота, успя да ме зарадва много. За мен е истинско удоволствие да те приветствам в Авантюрата :)ххх

    ОтговорИзтриване
  3. Повече от очарована, трогната и благодарна съм не само за красивото творение по моето вдъхновение, но и за твоето присъствие на моя празник! Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  4. Thanks for joining our Easter Challenge at 4 Crafty Chicks!

    ОтговорИзтриване
  5. Very pretty green and purple basket! Thanks for joining the Tuesday Throwdown! Kim L. DT

    ОтговорИзтриване
  6. Fantastic way to decorate this wonderful basket! I am loving the colors and all of the details you chose to put on it. Master piece. Thank you so much for sharing your incredible inspiration with us at 4 Crafty Chick.

    ОтговорИзтриване