6.01.2012 г.

Подаръци за близки и приятели-2


Здравейте!Огромно БЛАГОДАРЯ за отзивите към "Подаръци..."!!!
Коментарите ви са много сгряващи и ценни за мен,получателката беше също трогната!
Днешният комплект е за млади членове от фамилията и предстоящи техни празници...


За момчето,което обича числата и конструкциите-държач за моливи(отгоре,на отвора може да си отбелязва месеците)
и за неговите родители-рамка  за семейно фото.От вътрешната страна има "джоб" за пъхване на снимките.Основен материал в първия- хартия и картон , във втория-и сламки от сухи треви.Прибавям ги в играта на Доника-Arty-mark,докато все още има време.за съжаление битовизмите продължават ...

6 коментара:

  1. Леле, ти наистина ли реди този моливник късче по късче? Жесток е! :) Избрала си най-прекрасния начин за рециклиране, създавайки такива чудесни неща, Бисе! Възхищавам ти се искрено! Само един талант като теб би могъл да претвори обикновени материали в такива шедьоври:)

    ОтговорИзтриване
  2. Бисе, отново ме изумяваш с интересните си хрумки, нестандартни материали и блестящо изпълнение! Моите искрени адмирации за таланта, вярвам, че учениците ти , а и не само те , те обожават!
    Прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Браво!Толкова стилни и оригинални!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. И рамката и моливника са уникални просто!!!Браво!

    ОтговорИзтриване
  5. Бисе, изуми ме и ме накара не само да ахна, но и да им се възхищавам дълго, дълго! Страхотни са и моливника, и рамката! Просто са перфектни! Браво!

    ОтговорИзтриване
  6. Бисе, страхотни..уникални..и..като се замисля колко труд..- заслужавало си е, но пъък идеята ти ме изуми! Момиче, как успяваш да намериш място на всички тези нестандартни материали и да получиш такъв уникално оригинален резултат! Поздравление!

    ОтговорИзтриване